سه شاخه ای برای اندازه گیری مصرف برق
 
پنج شنبه 3 / 4 / 1392برچسب:, :: 15:22 ::  نويسنده : ahmad & saman

 

یک شرکت ژاپنی به منظور کمک به حفظ منابع طبیعی و کنترل مصرف انرژی سه شاخه هوشمند تولید کرده که میزان مصرف برق را اندازه می­گیرد.

فوجیتسو برای کسانی که نگران میزان مصرف برق لوازم الکتریکی منزل یا محل کارشان هستند و علاقه­مندند بدانند مصرف برق هر کدام از دستگاه­ها دقیقاً چه مقدار است، دو محصول جدید هوشمند ارائه کرده است. سه شاخه 5204ps-FXوگیت وی5250GW-FX محصولاتی هستند که به منظور کمک به کاربران توسط این کمپانی ژاپنی تولید شده­اند. این سه شاخه و درگاه هوشمند درست مانند محصولات مشابه خود عمل می­کنند با این تفاوت که شما می­توانید آنها را از طریق 2.0 USBو کابل شبکه به رایانه متصل کنید مصرف دقیق برق هر سوکت را کنترل کنید. به این ترتیب می­توانید تصمیم بگیرید که از کدام دستگاه کمتر استفاده کنید تا صورتحساب برق خود را کاهش دهید. عرضه این سه­شاخه­ها و درگاه­های هوشمند با قیمت 10 هزار ین (123 دلار) و 45 هزار ین(556 دلار) در ژاپن آغاز خواهد شد. نمایش مصرف برق توسط سه شاخه هوشمند فوجیتسو (Strip power smart) به ویژه در محیط­های کار، کمک مهمی به بهینه­سازی مصرف انرژی خواهد کرد.

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آشنایی با سنسور فشار
ترانسدیوسر و ترانسمیتر تعریف ابزار دقیق لاستیک‌های ایرلس تعریفی نوین از تایر اتومبیل Flat CD Mouse موسی که در CD درایو لپ تاپ قرار می گیرد! لامپ های ال ای دی با قابلیت کنترل از راه دور ژاپنی‌ها نازک‌ترین صفحه نمایش جهان را با حباب صابون ساختند
نويسندگان